måndag, augusti 31, 2009

Primering i Torestorp...

Torbjörn & Magnus


Elin visar upp sin häst...


Här är några Björketorps hästar...Kurt & Lisbeths hästar...den lilla hästen är en Markblads kändis...



Har ni sett vilken man denna häst har...den är helt otrolig...




Här är en GLAD Magnus med hela 41 poäng på Rollami & 41 poäng på Jeppson...härligt jobbat...
Torbjörn hjälper till att fläta Rollami...lite av svansen måste klippas! Tack för all hjälp...
Matilda var med och hjälpte till...Tack Matilda...


Jag tog med sticket men det fanns ej någon tid över för det...optimistisk...

1 kommentar:

  1. Vad fina de är hästarna. Åh, jag har städat på vinden i helgen, smalat ihop lådor som vi ska gå igenom. I någon av dem såg jag ett kort på pappa, Lillan och Ylva, så likt Magnus med skägg, häst och allt! Jag kollade lite snabbt nu, men jag kan inte hitta det igen...typiskt.
    Kram Eva

    SvaraRadera