onsdag, november 30, 2011

Jag var på blommigt och Prickigt i helgen och målade...




Markbladet var där på Blommigt och Prickigt, Linda Wenneson...Vi ses igen Linda, hoppas jag...vårat möte gick så fort...



Helgen i bilder

Jag drog med mig trevliga grannen Tarja med dotter Patricia och kära lilla mamma till julmarknad på Blommigt & Prickigt i lördags. Vilken makalöst glad och inspirerande butik!

Hoppsan, ett bageri och kafé där också. Vi var liksom tvungna att gå även dit.

Nu hamnade mina hemgjorda cupcakes och lussekatter som jag bjöd på adventsfikat i söndags här också. Passade liksom in i sammanhanget.

Sedärja, några karlar hade irrat sig hit.

Jag träffade på en fascinerande kvinna vid namn Majvi som målade tavlor utifrån människors auran. Alltså hon målar med färger, symboler och läser av det du har runt omkring dig. Det här finner jag mycket intressant då jag tror att vissa människor har denna unika förmåga. Att känna av och se saker vi andra inte uppfattar. Dessutom utför hon Aromaterapi-massagebehandlingar. Varför inte ge bort en personlig tavla eller massage i julklapp?

Smaskiga marshmallowsklubbor.

Vackra tuttfior ;-)

Publicerat i Tostaredsbloggen | Etiketter , , | 2 kommentarer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar