söndag, juli 05, 2009

Ett riktigt bra sommar kalas...

Här är en ny tavla som jag målade till Eva och Ulf i går lördag... Eva har fyllt 50 och hon firade kalas i går eftermiddag... Tack för en härlig dag som det blev. Allt var lyckat...mycket roligt... Här har jag plastat in tavlan väl så det synns knappast vad det är förnågot....Och så fick jag en ny beställning på tavla som jag skall göra...kul att ni tycker om mina tavlor...


I ondsags eftermiddag var jag i Trädgården, Göteborg. Rosorna var i sin fulla blomning...Har aldrig förut varit där så det var roligt att ha sett Trädgården...
Jag älskar orange färg...Denna ros hette Monika...mycket lätt att komma ihåg...
Rosorna är så perfekta...

Här är ett kaktuscollage...
Nu i helgen skulle det vara Rosutställning i Trädgården, Göteborg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar