torsdag, maj 07, 2009

Vilken härlig dag...


Hej på er!

Vilken härlig dag allt bara flyter på och blir så bra så bra...Har gjort aromaterapi på morgonen och sen vidare upp till Skene och masserade lite mer...så roligt när man masserar och det gör gott...hiihhiihiiiiii...jag menar man går ju och får massage för olika anledningar...eller hur...ibland behöver man verkligen få massage för kroppen strejkar...eller både kropp och själ...

När jag åkte hem for jag upp till Navåsen och gick 5 km...det regnade vid kl. 16.00 men jag hade regnkläder med mej och mina stavar...när jag kom till Navåsen så sken SOLEN upp och den värmde mig hela rundan runt...det är så grönt och härligt ute nu som det är synd att man skall gå in...fast det är regn väder...

Lite reklam förståss...Välkomna in på Aromaterapi...eller Healing eller kom på en av mina Målar kurser...Kreativ Målning...

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar